·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Şubat 2018 00:00 Daha önce gerçekten kitabı yaşadım dediğim olmuştu.Tek kelime söyleyebilirim 'yanılmışım' Daha ilk sayfasından itibaren öncesinde yanıldığımı anladım. Her kelimesinde tek tek içe işleyen bir kitap bir yaşanmışlık.Öğrenilmesi, öğretilmesi ve ders alınması gereken çok şey içeriyor. Ve Evet! tüm insanlığa okutulması gerekiyor. Söylenecek çok şeyim vardı ama inanın toparlayamadım. Üzgünüm...