Bir günde kitap bitti. Sürükleyici ama yeterince değil, kitapta bir boşluk var, sonunda bir sürü bilinmemezlik var. Dönem kitabı gibi de değil gibi de. Okuması keyifli, akıcı bir dili var. Yalnızlığı anlatıyor ama içine çok çekmiyor. Sonuç olarak okunası bir kitap.