Fatih K
@kilicc
Takip Et
Olsaydı demektense olmasaydı demeyi yeğlerim..
Sayfa 346 - kapı
·
Kitabı okudu
Din
Hz. Muhammed (sav) için Bülbülün Kırk Şarkısı
İskender Pala
8 beğeni
·
1 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Sibel C.
Yaşadıkça keşke diyebilirsin ama:)
1
Fatih K
Gönderi Sahibi
en azından yasayıp keşke derim, hiç yaşamamaktan iyidir :)
Gizle
Sibel C.
Buldun sözü..
1
Fatih K
Gönderi Sahibi
evet :) keşke dememek için yaşamak gerek..
Gizle