·201 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Şubat 2018 00:00 vay be ne güzel bir kitaptı. Veronika haklı valla delirmemek elde değil. Akıl hastanesindeki herkesin kafalarındaki bazı olayları fazla düşündükleri için orada olduğunu biliyordum. Kitapta bu konuyu çok güzel açıklamış yazar. Tavsiye ederim.