Olsaydı demektense olmasaydı demeyi yeğlerim..
Sayfa 346 - kapı·Kitabı okudu
Din
·
1 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yaşadıkça keşke diyebilirsin ama:)
Fatih K
Gönderi Sahibi
en azından yasayıp keşke derim, hiç yaşamamaktan iyidir :)