10/10
·558 syf.··
Beğendi
·
2018 5. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 22 Şubat 2018 23:15
"yeryüzünde beni anlayacak tek kişi vardı,o da sendin. Çünkü en çok sana acı çektirmiştim, en çok seni hayal kırıklığına uğratmış, mutluluğunu elinden almış, incitmiştim." sözleriyle hislerini ve yazma amacını dile döken Şehsuvar Sami'nin Ester'e yazdığı mektuplardan oluşan müthiş bir romandır. Ahmet Ümit'in ilk okuduğum romanıydı.Genellikle polisiye türünde romanlar yazdığı için tercih etmediğim bir yazardı ancak bu kitabı okumam gerektiğine dair içimde güçlü bir histe vardı. İyi ki de hislerime güvenip okumuşum. Şehsuvar Sami de kendimi buldum:Hisleri,içinden çıkamadığı ruh halleri, pişmanlıkları, insanlara olan güven kırıklıkları, her şeye rağmen tek suçlu kendini ilan edişi... Beni en çok etkileyen kısmı ruhsal tarafiydı ama tarihi yanı da çok güçlüydü. Anlamak için biraz tarih bilgisi gerektirebilir.
Edebiyat
Elveda Güzel VatanımAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201514bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.