10/10
·224 syf.··
Beğendi
·
2018 8. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Şubat 2018 13:26
Aslında bu kitap için söylenecek öyle çok kelime yok tek kelimeyle ~muhteşem~. Bölümler mektup gibi gidiyor ama içinde kısa hikayeler, kıssalar da bulunuyor. O kadar çok yer çizdim ve post-itledim ki.. her sayfası ruhuma dokunan bir kitap oldu. Ah fesleğen olmak vardı. / "Yağmur olasım geliyor sevgili, ne kadar pislik varsa dünyada temizleyeyim, ne kadar yalan varsa akıtayım, dua et bana sevdiğim, ellerine yağayım, yüzüne sürdüğün aminlerin olayım."
Anı-Mektup-Günlük
Eyvallah 1Hikmet Anıl Öztekin · Hayy Kitap · 201712,4bin okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.