·724 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Şubat 2018 00:00 Okuyalı çok uzun zaman oldu fakat hala zaman zaman açıp altını çizdiğim cümlelerini tekrar okuduğum,atladığım yerleri tekrar çizdiğim ve baş ucumdan ayırmadığım şahane bir eser bence her kitapsever yavaş yavaş okumalı sindirmeli...