Franz Kafka’yla tanışmama ve tüm kitaplarını okumama vesile olan Dava... Okurken kendi kimliğinizi bir kenara bırakıp Joseph K. oluyorsunuz. Sık sık “yerinde olsam ne yapardım? “ diye düşündürerek her sayfasını panik ve heyecanla okutan bir kitap bu. Siz de bir insanın başına bir gün içinde en fazla ne gelebilir diye merak ediyorsanız cevap “Dava”da. İyi okumalar.