+1
Ben ömrünün çoğunu iç sesiyle geçirmiş biriyim.
Sayfa 30 - Kafa Dergisi, 129. Sayı, Haziran 2025.·Kitabı okudu
Alıntı
··1 alıntı·
5bin Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İç ses! Bu bahsi kapa! Didem Madak
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Haklı 😊
Hangimiz değil kii..?
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Doğru
Dış sesimin hakkını yiyemem 🤭
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
😊