·576 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Eylül 2017 00:00 Kitap EF-SA-NEY-Dİ. Şu ana kadar okuduğum en iyi kitaptı. Ciddiyim.
Hele o son,o son inanılmazdı.Şok oldum.
Okurken kitabı elimden bırakamadım. Bu kitaba bayıldım ve Post-it'lerimi yarıladım Langdon'ı çok çok sevmiş olabilirim ama Vittoria'yı fazla sevemedim. Şunu söyleyeyim; kitabı film gibi izledim resmen. Cidden. Ya da dizi gibi, karar veremedim. Ama benim okuduğum en iyi kitaplardandı. Bu kesin. Kitabı sesli ortamlarda okuyamadığım için bir odaya kapanıp her gün okuyabildiğim kadar okudum. Kitap aşırı derecede çok çok çok iyiydi. Çok sürükleyiciydi. Hatta bir gece uyumadan önce kitabı elime aldım. Bırakamadım. Uyuyacağım ama uyuyamıyorum "Ne olacak,ne olacak?" diye düşünmekten. Sonra yine kitabı aldım ve gece saat 5'e kadar okudum. Bu da kitap ile ilgili komik bir anım :)