·536 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Şubat 2018 17:51 Dan Brown’nun bütün kitaplarını okuyan biri olarak, okurken hiçbir sayfasında sıkılmadığım , ilk sayfasından heyecanla sonunu beklediğim , hatta acaba sonunu okusam mı diye de düşündüğüm :), müthiş bir kitap .
Kesinlikle okunmalı , tavsiye etmek de neymiş okuyunnnnn!!!!:))))