Puan vermedi·168 syf.··
2025 113. kitabı
Selamün Aleyküm  Bugün sizlere rafımda okunmayı bekleyen ve çok merak ettiğim kitabım ile geldim. İsmi ve kapak tasarımı , hemen kendine çekiyor ve kitabın ilk sayfasını açtığım gibi kısa bir sürede kapağını kapatmış oldum, soluksuz ve duygu yüklü bir okuma oldu diyebilirim.  Yazarın dili sade,şiirsel bir anlatımı var, ve bir çok altı çizilecek hayata dair güzel derlemeler de serpiştirerek, satır aralarında yoğun duygularla sarıp sarmalamış kitabını.  Her kelime yerli yerinde, her cümle bir yara bandı gibi kalbin üzerine yapışıyor...  Samimi ve içten anlatımı, sıcacık bir sohbet havasında ve kişisel bir terapi niteliğinde.  Özellikle içsel konuşmalarında, insanın kendine bile itiraf edemediği duyguları cesurca açığa çıkarıyor.  Her okuyucunun kendi hayatından izler bulabileceği bir roman. Yaralı kalplerin sessiz çığlıklarına tercüman oluyor resmen.  Terkedilişin, pişmanlığın ve seçimlerin insan ruhunda açtığı yaralara dokunan bir içsel yolculuk niteliğinde...  İnsan psikolojisini , karakterleri üzerinden derin analizler ve duygular ile ifade edişi etkileyici.  Velhasıl Kelam ben severek  ve kendinden izler bularak  okudum...  Uzun ve güzel giden bir aşkın, son zamanlarda farklılaştığını anlayarak can çekilmesine dayanamayan Arsu ; sevdiği adam Taner'e onu çok sevdiğini ama bir daha görüşmek istemediğini söyleyerek ayrılır... Bu ayrılığın ve yaşanan aşkın enkazından çıkmaya çalışan Arsu'nun yaşadıklarına şahit olacaksınız...  Zordur gitmeler...  Belki de her bitiş yeni bir başlangıçtır...  Anka gibi...  Kimse bilemez...  Gitmeler olmasaydı, gelmeler de olmazdı... 
Ya Gitmeseydi?Zuhal Uğurtay Ayaydın · Hayy Kitap · 202543 okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.