S?

@Birrrkul
Allah'ı inkâr edenler de O'nun verdiği nimetlerden istifade eder. Ama gerçekte bu, bir istifade değil, bir çeşit çalmadır. Çünkü her nimetin bir fiyatı vardır ve bir nimet o fiyat ödenmeden alınırsa çalınmış olur. Nimetlerin fiyatı zikir, fikir ve şükür cinsinden ödenir. Nimetlerin kullanılmasına, onu nasip edip göndereni anmak ve hatırlamak koşuluyla izin verilmiştir. Yaratan tarafından belirlenmiş bu ilahi ve manevi bedeller ödenmeden nimetlerden istifadeye devam edildiği takdirde bu, bir suç olur. Allah'ı anmaya sebebiyet vermeyen böyle duyarsız bir istifade sürecinin insanı aynı zamanda faziletsizleştireceği ve hatta şahsiyetsizleştireceği muhakkaktır.
Sayfa 49 - Timaş inanç yay.·Kitabı okudu
Hayata Dair
·
1 +1'leme
·
48 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
S?
Gönderi Sahibi
"İnkar edenlere gelince onlar da nimetlerden yararlanır tıpkı hayvanlar gibi yiyip içerler."(Muhammed, 12)