Kitabı , hayatı insanla, insanı evrenle bütünleştiren düşündürücü cümleleri nedeniyle herkesin okuması gereken kaynak olarak algıladım. İnsan psikolojisinden, psikolojinin insana bakışından, insanın kendine bakışından , yansımalarından, gölgelerinden benliğine kadar bir çok konuda fikir dolu. Yazar sizinle samimiyetle sohbet eder halde.
Fikirleri , kendine özgü çıkarımları olan insanlarla konuşmayı hep sevmişimdir. Bu kitapta da yazar, " bence" diyor, "bana göre " diyor. Düşünmeye sevk ediyor. Kelebek etkisinden tutun da atom altı parçacıklara kadar, Heisenbergin belirsizlik ilkesine kadar ufuk açarak.
En son kimi böyle dinledim?, kim beni dinledi? Belki de bu kitap. Keyifli okumalar efenim, saygılar hepinize