Ayşe Kulin'in soyağacı kapsamında yazdığı dört kitaplık serinin ikincisi. Bu bölümde Sürgündeki maliye nazırının Türkiye'ye dönüşü ve ailesini tekrar toparlamasını anlatıyor. Akıcı bir kitap. Sanırım yazar aile büyüklerinin anlattığı anektodlarla romanını kurgulamış. Bence gayet başarılı olmuş... İlk kitabın adı "VEDA" bu
arada