Bu kitap neredeyse 1,5 yıla yakındır kitaplığımda duruyordu ve beklettiğim için çok pişmanım. Kitap heyecanlı başladı ve hep öyle devam etti. İnanılmaz sürükleyiciydi. Polisiye biraz hafif kalmış ama psikolojik gerilimi üst seviyelerde tutmuş yazar ve bu da benim için konuyu muhteşem kılıyor. Lisa Gardner ile tanışmadıysanız, mutlaka ve mutlaka tanışın diyorum.