Tesadüfen elime geçmesi sonucu okuduğum bu kitaptan bana kalan; koskocaman bir hissiyat oldu.10 yıl sonra bile elime aldığımda hiçbir şey hatırlamasam dahi içimi sızlatacak bir hissiyat maalesef.
İlk başladığımda verilen tarihi detaylardan dolayı acaba bıraksam mı diye düşündüm.Ama Nimeta'nın hikayesi gayet anlaşılır olduğu için okumaya devam ettim.Kitap devamında çok açık ve akıcı bir şekilde devam etti.
Kitabın sonunda,bu gün dünyada yaşanan acı olayların tarih boyunca hep var olduğunu ve bunun sonunun gelmeyeceğini bir kez daha anladım.Tarihin artık tekerrür etmemesini dileten çok özenle yazılmış bir eserdi.Herkesin okumasını tavsiye ederim.