Puan vermedi·161 syf.··
Beğendi
·
2025 44. kitabı
·
18 günde okudu
·
Okunma: 21 Haziran 2025 01:37
Şiir, açıkçası pek benim türüm değil. Aşinalığım çok az, nadiren okurum. Sabahattin Ali, yazım tarzını çok beğendiğim, belki kalemini en sevdiğim beş Türk yazardan bir tanesidir. Bu kitapla da yolum, ikinci kez, bu yüzden kesişti. Eserin son kısımları hariç (Terkib-i Bend ve Şarkı türünde denemeler mevcut) oldukça beğendiğimi söylemeliyim. Lise son sınıfta okuduğumdan beri, pek çok kısmını unutmuşum. Tabii on bir sene sonra aynı kişi de değilim, o sebeple şiirlere biraz daha rasyonel bakmayı denedim okurken ama bir iki şiir bu duvarı fena kırdı :) Okunmasını tavsiye ederim. Belirttiğim gibi son kısmı haricinde istenirse çok hızlı da okunabilecek, oldukça kaliteli bir eser.
Bütün ŞiirleriSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 201927,6bin okunma
·
227 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Neden puan vermediniz sayın Bezmenler
Onur Karabağ
Gönderi Sahibi
11 verilmiyordu..