Psikolojik rahatsızlık yaşayan Eylül psikologlardan destek alıyor. Bu psikologlardan bir tanesi bir yer öneriyor. Eylül annesini zorla ikna ederek oraya gidiyor. Güya tedavi olacak. Peki bu hastane masum bir yer değilse? Oraya gidenler ne duruma gelecekler? Eylül ile Merih orada ne yapacaklar?
Çok güzel bir kitaptı. Aşk ve psikoloji sevenlere tavsiye ederim. Ben bu kitabı severek okumuştum.