8/10
·194 syf.··
Beğendi
·
2018 10. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 26 Şubat 2018 21:16
Valla çok güzel kitap bu, otobiyografi tadında yazmış Ercan Kesal. Siyasetle ilgilendiyseniz ya da yakın çevrenizde ilgilenenler olduysa, alacağınız keyif iki katına çıkıyor. Sürekli gezilen dernekler, gidilen düğünler, yapılan bir sürü masraf ama sonuçta sizin siyasi ikbalinizin kararını verecek olan bir kişi. Türkiye'de siyaset böyle maalesef. Yer yer gerçekten kahkaha attığım oldu kitapta, insanımızı çok güzel tasvir etmiş Ercan hoca. Oldukça da akıcı bir kitap, okuyun derim.
Siyaset
Nasipse AdayızErcan Kesal · İletişim Yayınları · 2015871 okunma
·
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.