·184 syf.····Okunma: 17 Mayıs 2012 00:00 Uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı,bir çırpıda okuyuverdim zaten.Amerikan rüyasından başlayıp ahlaki değerlerin bir bir nasıl yerle bir olduğunu,paranın insanların karakterinin nasıl önüne geçtiğini işliyor.Amerika’nın 1. Dünya Savaşı sonrası yaşadığı ekonomik ve kültürel yoksulluğa dem vurmuştur.Baş kahramanımız herkes tarafından tanınmak istenen zengin mi zengin bir adam,bol bol paralar harcadığı partiler bitmek bilmiyor.Bay Gatsby sevdiği kadın için her şeyi yapabilecek olan bir karakter.(Günümüzde böyle bir erkek yok,baştan söyleyeyim.)Kitabımız gelmiş geçmiş en çok satılan kitapmış.Beklentilerimi tam olarak karşılamasa güzeldi diyebilirim.Bazı cümleler çeviriden mi kaynaklanıyor bilmiyorum;saçma ve anlamsız geldi.Kitabımız akıcı,okumaktan sıkılmıyorsunuz hatta sonunu merakla bekliyorsunuz.Bazı olumsuz yönlerine rağmen okumaya değer diyorum.
İyi Okumalar…