Çoğunlukla bana "kitap henüz tamamlanmadan ölümüyle sonlanmasına rağmen basılmış bir eser" olarak söylenmişti. Yusuf Atılganın aforizmasını dahi okuyan bir insanın, içindeki derin anlam ve bir sonraki durağa olan merakını arttırdığını hisseder. Bu kitabın yarım kaldığı doğru, çünkü devamındaki hikayeyi kendi içimizden hissettiklerimizle tamamlayalım diye. Bunu böyle iyimser düşünerek çok sevdiğim yazarlardan olan Atılgana rahmet diliyorum. Güzel uyu canım Atılgan.