"Şuraya bir cümle koydum. Bırak, acımızı birileri duysun. Hem zaten şiir niye var? Dünyanın acısını başkaları da duysun! Acı mıhlanıp bir kalpte durmasın. Ortada dursun. Olur ya biri eline alır okşar, biri alnından öper. Az unutursun."
Kitabı okurken acaba mı dedim. Okudukça anladım. Farklı bir kitap. En baştaki öyküler durumu tasvir ederken sonrasında olay örgüsü de başladı. Ama her öyküsünün verilmek istenen mesajı aldım. Ne diyelim hayırlısı..