Puan vermedi·56 syf.··
Beğendi
·
2018 5. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 28 Şubat 2018 12:54
Ferdinand sinirlerimi bozmuş olsa da karısı Paula düşüncelerime ayna gibiydi... Cinayet ve esaretin bir mecburiyet olmadığını anlatan mükemmel bir kitap. İlk başlarda sıkıcı geldi bitirdiğimde iyiki okumuşum diyebildim. Size önerim elinize bir kalem alın ve okuyun altı çizilmesi gereken bir sürü şey bulacaksınız. “Ben hiçbir şeyi bir yazı parçasına kurban etmeyeceğim, sonunda öldürmek olan hiçbir yasayı tanımıyorum.”
Edebiyat
MecburiyetStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202175,1bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.