Sonu eksik kalmış. Aslında uykusuzluğu sayfalarca güzel ifade edilen bir öykü. İllüstrasyonlarla zenginleştirerek sonunu merak ettiriyor. Ama bana eksik kalmış gibi geldi. Murakami kitaplarını okumayı seviyorum. Bu da bir gün içinde bitirebileceğiniz bir kitap.