·234 syf.····Okunma: 28 Haziran 2025 15:01 Yazar çagın getırdıklerıyle gerçekten hoş bir kitap yazmış.O zaman hayatını metreslik uzerınden kazanan kadınlara empati duyuracak kadar onları anlayabılecegımız bır bakış açısı sunmuş bizlere.Dönemın yazarlarına ozgu uzun uzun betimlemeler şiirsellik beni yorsa da bunu bır kusur olarak görmuyorum sonucda uslup özelliği idi.Bu kitapları 21.yy kafası ile eleştirmek zaten saçma olur.Hikaye içinde hikaye tekniği ile okuru kendıne cekıyor.Keyıflı bir kitaptı.
O zamanın şartlarını toplum baskısını ve verem hastalıgını cok iyi bir sekilde anlattı.Paris ve eglence hayatını insanların o zamanlar nasıl eglendıklerı hakkında da guzel fıkırler edındım yine .Sadece sonlara doğru sıkıldım cunku belliydi her sey.