Suat
@suat_marangoz7 · 11ay
Takip Et
Mesele, âşığın ne kadar konuştuğu değil...
Âşığın derdi, mâşuk nereye dönse orada olmaktır. Mâşuğun derdi de âşık neredeyse oradan kaçmaktır. Bülbül, gül için figân etmekten bıkmaz, gül de bülbülden dolayı susmaktan bıkmaz. Susturabilenlere aşk olsun...
Edebiyat
2 beğeni
·
69 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap