Suat

Suat
@suat_marangoz7
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Suat

, bir kitap okudu
Puan vermedi·255 syf.·
2026 10. kitabı
Faruk Nafiz Çamlıbel
8.3/10 · 3.532 okunma
"Sevgilim, kırılmak bir alışkanlığa dönüştüğünde artık kırılmak için hiçbir fırsatı kaçırmıyor insan. Bütün sevinçlerde bir hüzün arıyorsun. Oysaki sadece senin olduğun yerler güzel. Gerçek bir hayalin, ölü ile dirinin karışmadığı tek yer senin yanın. Anlatmasan da duyuyorum ama sesine ihtiyacım var. Seviyorsun, biliyorum ama duymalıyım. Ben artık gözlerimi kapatsam bile seni görebiliyorum sevgilim. Bütün kuralların istisnası aşk. Anladım ki aşk bencillikmiş sevgilim. İşlerin bitsin ve yanıma gel istemiyorum bile. İşin gücün ben olayım istiyorum. Öylesine aşığım ki, aşk cesaret veriyor bana. Poğaçalar yaptım sevgilim, mutluyum ben, hem de çok. Senin kazdığın havuza girdim. Anladım ki sudan korkmak saçma. Havuzda nasıl zamanı unuttuysam bu sefer de göl kenarında piknik yapalım istiyorum. İçimi en çok acıtan yerde, tam da o yeri aşmak için seni bekliyorum. Ama bu çağrıyı bile haykıramıyorum, içimden söylüyorum. Tam bir Nihan gibi; gizli, saklı." #Gassal
1000Kitap
- Neden evlenmek istemiyorsun benimle? Evlenecek miyiz?.. Evlenmeyeceğiz. - Ben biraz yorgunum Nihan. - İkimiz de yorgunuz ama bunu biliyordun. - Yorgunluklar biter sanıyordum. Aşk aramıyordum ama derinlerde bir yerde aşkın her şeyi çözeceğine inanmışım... - Ama sonra bir şey oldu? - Nasıl? - Birkaç gün önceki duygularını anlatıyorsun. Çünkü işte bir şeyler değişti. Yalan söyleme bana. - Bir şey değişmedi Nihan. Aşk insanı değiştirmiyormuş. İçindeki yaraların acısını hissetmiyormuşsun sadece. - Çocuklar gitti. O yüzden mi evlenmek istemiyorsun artık? - Evlilik gibi bir deliliğin aşktan başka nedeni olmaz Nihan. Çocuklar için evlenmek olur mu hiç? - Ne değişti? - ... - Ne değişti ya? - ... - Bir kişinin daha beni kırmasına tahammülüm yok. Ben herkese mesafeli davranıyorum. Kimsenin beni tanımasına izin vermiyorum. Sırf yaralarımı görüp oradan vurmasınlar diye. Sana izin verdim. Geldin, gördün. Sonra.. gittin. Annem, geçmişim yakamı bırakmıyor, diye mi? Bir deliyle hayatını geçirmek istemiyor musun? - Benim de her yanım öyle dolu Nihan. Bu delilik değil. - Öyle. Sen daha güzel birini istiyordun. - Ben hayatımda senden daha güzel bir şey görmedim Nihan. #Gassal
1000Kitap
"Senin yanın cennetten bir köşe Nihan. Huzur bulacağım tek yer annemin mezarıydı, artık değil. Sen varsın." #Gassal
1000Kitap