·164 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Şubat 2018 18:54 Kitabı okurken sürekli elimde telefonla sözlüğe bakmak zorunda kaldım. Doğal olarak bu da hikayenin içine girmeme engel oldu. Bunun dışında okuduğum ilk Sabahattin Ali kitabıydı. Dönemine göre belki ilginç ama şu anda bence çok sıradan bir hikayeye sahipti. Beni etkileyen şey yazarın bizi hiç kandırmaya çalışmamasıydı. Her şeyi tüm samimiyetiyle anlattığından emin oluyorsunuz. Bir çoğunda kendinize bile itiraf edemediğiniz hislerinizi karakterlerde görüyorsunuz. Adam aşmış diyorsunuz. Tavsiye ederim.