·77 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Şubat 2018 00:00 Yazırın,nazi baskısı altındaki insanların psikolojisini çok iyi yansıttığı, kendinizi bu baskı altında hissedeceğiniz bir kitap . Çocukluğumda, tek başıma kaldığım zamanlarda kendi kendime iskambil oynardım , insanın kendi kendine savaşması ya da galip gelmesi çok zordu . Kendi kendimi yenmek için hile yapardım :) Satranç gibi bir savaş oyununda kafayı yememek elde değildir eminim :) Bir solukta okudum çok güzel bir kitaptı .
Tavsiye ederim...