9/10
·77 syf.··
Beğendi
·
2018 4. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 28 Şubat 2018 00:00
Yazırın,nazi baskısı altındaki insanların psikolojisini çok iyi yansıttığı, kendinizi bu baskı altında hissedeceğiniz bir kitap . Çocukluğumda, tek başıma kaldığım zamanlarda kendi kendime iskambil oynardım , insanın kendi kendine savaşması ya da galip gelmesi çok zordu . Kendi kendimi yenmek için hile yapardım :) Satranç gibi bir savaş oyununda kafayı yememek elde değildir eminim :) Bir solukta okudum çok güzel bir kitaptı . Tavsiye ederim...
Edebiyat
SatrançStefan Zweig · Panama Yayıncılık · 2015279,5bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.