·191 syf.····Okunma: 29 Haziran 2025 22:36 Kitap kulübünde seçildiği için biraz da zorlama şekilde ittire ittire okuduğum bir kitap oldu.
Kitabın başında çok sıkıldım; sanki bir lise öğrencisine yürümekle ilgili kitap yaz demişler ve o da nereden bir iki satır birşey bulmuşsa birleştirmiş gibiydi (gerçi devamı da böyleydi) ama devamında bazı hikayeler ve görüşler yer yer kendine çekti.
Bunun dışında kitabı öneren arkadaş dışında, çevremde birkaç kişinin daha okuma listesinde olduğunu gördüm, hatta bir arkadaşıma direkt psikoloğu tavsiye etmiş. Ben eder miyim? Çok net şekilde hayır.