Bunlara karşı bir orostoboğluluk düşünmeliyiz... Ticaret ayıp değil... Ben çarparım, o çarptırmasın. Dünyanın alışverişi böyledir. Herkes birbirinden çarpar. Kimin gözü daha açıksa o kazanır.
Sayfa 74 - Palet Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
·
211 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.