Kitaba başlarken hayatımda ki yarım kalmışlıkları Raif Bey ile fark ettim. Yazar o kadar senden,benden,bizden bir karakter çıkarmış ki "evet bende öyleyim,seni anlıyorum" diye düşünüyorsunuz sürekli. Akıcı bir dille yazdığı için zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksınız.