·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Şubat 2018 00:00 İlk kitap gibi sürükleyiciydi.Devamını istemiyorum desem yalan :p
İlk başlarda kitabı okurken olayların farklı olduğunu ,ana karakterlerin değiştiğini hazmedemedim amağğ...Okunması gereken bir kitap.Kadir 'in Aslı yı affetmesi şaşırtıcıydı .Ama hoşş..