10/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2018 4. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 19 Şubat 2018 00:00
İlk kitap gibi sürükleyiciydi.Devamını istemiyorum desem yalan :p İlk başlarda kitabı okurken olayların farklı olduğunu ,ana karakterlerin değiştiğini hazmedemedim amağğ...Okunması gereken bir kitap.Kadir 'in Aslı yı affetmesi şaşırtıcıydı .Ama hoşş..
Edebiyat
Deli KızGülsen Kılıçaslan · Nemesis · 20172,049 okunma
·
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.