📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk kitap gibi sürükleyiciydi.Devamını istemiyorum desem yalan :p
İlk başlarda kitabı okurken olayların farklı olduğunu ,ana karakterlerin değiştiğini hazmedemedim amağğ...Okunması gereken bir kitap.Kadir 'in Aslı yı affetmesi şaşırtıcıydı .Ama hoşş..
Akıcı ve sürükleyici bir kitap.Elif ile Emre 'nin verdikleri mücadele okumaya değer. :P
Kitabın daha kalın olmasını ve üçüncü bir kitabının olmasını da isterdim