İlk kitap gibi sürükleyiciydi.Devamını istemiyorum desem yalan :p
İlk başlarda kitabı okurken olayların farklı olduğunu ,ana karakterlerin değiştiğini hazmedemedim amağğ...Okunması gereken bir kitap.Kadir 'in Aslı yı affetmesi şaşırtıcıydı .Ama hoşş..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Akıcı ve sürükleyici bir kitap.Elif ile Emre 'nin verdikleri mücadele okumaya değer. :P
Kitabın daha kalın olmasını ve üçüncü bir kitabının olmasını da isterdim
Bir katilin psikolojisini çok iyi anlatıyor.Kitap sürükleyici,ister istemez çekiyor.Okurken yaşadığım bir kitap ve şuan en sevdiğim kitaplarımın arasında.Unutacağımı sanmıyorum çükü akıla kazınan ve unutulmaz bir kitap.
Yarım bırakılacak bir kitap değil,aklımdan çıkmıyor.Şimdi baştan okuyacağım ama bir şey söyleyebilirim ki üstüne 10 tane kitap okumama rağmen aklımda kaldı.İnsanın beynine kazınan güzel bir roman.