El Kızı..
Puan vermedi·400 syf.··
Beğendi
·
2025 5. kitabı
Merhaba, El Kızı Orhan Kemal Kitabı okurken bazen çok sinirlendim, öfkelendim. Nazan beni benden aldı. Üzüldüm , güldüm ..Kitabın yazılmasının üzerinden yarım asır geçmiş olmasına rağmen bazı şeylerin hiç değişmemiş olmasına hayıflandım.. Orhan Kemal ilşkileri öyle ince işlemiş ki; sizi içine alıp sürüklüyor adeta.. Aile olmanın, çocuk doğurmadan da anne
El KızıOrhan Kemal · Everest Yayınları · 202615,4bin okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.