·208 syf.····Okunma: 07 Temmuz 2025 10:35 Bir aşk romanı diye nitelendirilen nazarımda derin bir felsefe bulduğum bir kitap oldu. Çok güzel, çok acı, çok derin, çok basit, çok karışık tıpkı aşk gibi ama daha çok aynı insan gibi… Okumam esnasında “Ne oluyorum ben?” dercesine gerçek hissettim lakin kitaptaki karakterlerin gözünden hiç bakmadığımı, düşünemediğimi de hissettim ki bu durum bana çok şey kattı.
Klasik bir aşk romanı tarzında, olay örgüsü olan bir kitaptan çok betimlemeleri ve anlatımıyla hayatın kendisi gibi bir kitaptı.
İnsan ilişkileri üzerine okuduğum bana göre en kıymetli eserlerden biri oldu. Evlenmeden önce, evlendikten sonra ilişkilerin derinliğinin “gerçek”anlamını fark etmek isteyen herkese canı gönülden tavsiye…