Beni etkileyen yeni bir canan tan kitapi.... farklı bir hikaye ve dilden yazilmis... cok kolay okunacak bir kitap, ama karakterler beni delirti... insan hic mi kendini korumaz veya sevdiğini.... Tacettin Patricia yi seviyordu, keske yere göğe de belli etseydi... o eksikti kitap#da...