Puan vermedi·382 syf.··Beğendi
· Aslında kitaba daha önce başlamıştım. Başı çok sıkıcı geldiği için bırakmıştım. Tekrar başladım ve bir yerden sonra bırakamadım. Güzel bir kitap. Her şeyi sanki yaşıyormuşsunuz gibi. Anlatımı içine çekiyor. Ana karakterin korkuları ve acılarını okurken hissettim diyebilirim. Karakterimizin zeki biri olması gayet güzel. Karakterler arasında çatışma yaratmış ve çok da güzel olmuş. Üstelik bir yazarın kitap yazmasına şahit oluyorsunuz ve yazar psikolojisini de anlıyorsunuz. Ben çok beğendim size de öneririm.