Puan vermedi·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mart 2018 10:55 Anlatım çok akıcı ve tasvirleri harika. Anlatılan her şey gözümde canlandı. Gözümü ayıramadan heyecanla okudum. Aslında lise de okuduğum bi kitaptı. Ama unuttuğum için tekrar okumak istedim. O zaman da çok beğenmiştim, şimdi de.