“Peer çizgiyi aştığını anlamamıştı, Peer çizgiyi ne zaman aştığını anlamamıştı, Peer sınırlarını bilemedi, sınırı aştı, ancak sınırlarını bilseydi bile kesinlikle onları aşmak isteyecek, onları aşmayı seçecekti…” (s. 105)
Yazarın sayfa sayısını çoğaltmak için bu kadar tekrar yaptığını düşünmeye başladım. Sadece bu kısım değil, okuduğum yere kadar neredeyse hep böyle. Umarım devam sayfalarında bir ters köşe yapıp beni şaşırtırsın. :”)