·352 syf.····Okunma: 08 Temmuz 2025 04:23 Yazarın üçüncü kitabını bitirdim. Bu kitap benim için tek kelime ile ifade edersem muhteşemdi. İnanın bana Wulf Dorn sonda yine yaptı yapacağını. İlk satırlarından beri düşüncelerim sonda öyle bi değişti ki , anlatamam. Ha bi Stepen oh olsun sana . Ne kadar doğru bilmem orası ayrı shdhjd. Üzüldüğüm kısımlar oldu, hele mektubu Sarahın okuduğu kısımdakı hiss etdiğim heyecanı anlatamam. Yazarın tüm serisini bitirmek istiyorum şu an . Çünki okurlara anlatmak istediği fikir ve bunu anlatış tarzı çok güzel. Okuyun bence pişman olucağınızı zannetmem asla.