Kitaptaki olayların içine o kadar sürüklenmişim ki kitabı bitirdiğimde bir müddet boşluğa düştüm.Yazar;Martin Edenin kendini kanıtlama mücadelesini,bu mücadelede çevresinden ama en çokta kendinden uzaklaşmasını ve sınıfsal farklılıkları kendi hayatından da kesitler katarak sade bir şekilde anlatmış.Mutlaka okunmasını tavsiye ederim.