·175 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mart 2018 12:56 Dostoyevski 'nin kitaplarını okuduğumda nedense halime şükrediyorum . Bunun sebebi olarak eserlerindeki karakterlerle biz okurlara yansıtmış olduğu insan hayatının icinde bulunduğu yoksulluk ve sefilligi en ince ayrıntısına kadar bizlere sunmasi. Bu kitaptada makar alekseyeviç ve varenka arasinda ki mektuplarla birbirlerine olan bağlılığın ve dayanışmanın önemini ele alirken bir taraftan da maddi yetersizliklerin onlari sürüklediği buhranlardan bahsediyor. Sıkılmadan okuyacaginiz bir eser .