Puan vermedi·431 syf.··Beğendi
· Başkalarının doğrularını yaşamak zorunda kalıp kendi isteklerinden,hayallerinden vazgeçen;planlı yaşayayım derken hayatın büyüsünü kaçıran ne çok insan var bu hayatta.Kitabı defalarca okudum Piraye'nin çırpınışlarına,yılmayışına da defalarca şahit olmuş bulundum.Bir yerde okumuştum güçlü bir kadınsan ya bastırmaya çalışacaklar ya da kullanmaya diye..Piraye gerek eşi gerek eşinin ailesi tarafından bastırılmaya doğrularından vazgeçirilmeye çalışılıyor yinede yılmıyor.Ben bir kere daha kimse için kendinden ödün vermemeyi öğrendim.Herkes gibi sizinde doğrularınız olsun yanlış olsa bile size ait doğrular..