Puan vermedi·72 syf.····Okunma: 25 Şubat 2018 00:00 Halil Cibran ne naif ne de güzel bir kişiliktir ki yazdığı her kelimenin ardında o güzel ruhu görebilmekteyiz.Kitap hakkında bilgi verecek olursam kusa hikayelerden oluşmakta. Bazı hikayeler bir paragraftan oluşmuş.Söylemem o ki hikayelerin tamamı insanın hayatında derin izler bırakacak kadar elbette yoğun değil. Ama incelik ve güzellik her bir hikayeden damlıyor.Klasik olarak bir Halil Cibran eseri. Ermiş kadar yoğun değil öyle ki Ermiş'i okurken kitabın çizilmedik yanını bırakmamıştım. Ama bu hikayeler çocuğunuz varsa özellikle sizden küçük kardeşiniz varsa okunmayı hak ediyor. Bence çocuklara okunabilecek ve onlara sevgiyi saygıyı ve birçok şeyi ifade edebilecek öyküler.