9/10
·392 syf.··
2025 76. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 12 Temmuz 2025 19:29
Nermin Yıldırımın kaçıncı okuduğum kitabı, bilmemekle birlikte her birinde hep birbirinden farklı ama hep doyumsuz bir okuma keyfi yaşadım. Yine güzel betimlemeleri ve psikolojik tahlilleriyle bir roman içinde derin bir okuma oldu. Yine tartışılmaz bir kurgu ve anlatımdaki sadelik ile ne kadar akıcı ise o kadar da çok üstünde düşündüğüm bir okuma oldu. “Dünya denen şu koca tımarhanede, hepimiz ’misafiriz’…” diye belirtiyor Nermin Yıldırım. Bir o kadar da naif satırlarla bezenmiş bu kitabı okumak, sohbetini sevdiğin bir dostla gün batımında sessizce oturmanın hissettirdiği kadar huzurlu geldi.
MisafirNermin Yıldırım · Everest Yayınları · 20253,008 okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.