Dini inancımla çok ters düşen bir dünya klasiği idi. Böyle kıyaslamaları sevmiyorum ama konunun sadece dinle ilgili olmadığını da belirtmek isterim hemen; Daha önce bunu Oscar Wilde okurken de yaşamıştım ama onun duyguları hissettirmesi, fikirlerinin çok başka ve zekice yerden dem vurması kabul edilir benim için. Ve kesinlikle hayranım kendisine. Bu kitapta bunları hissetmediğim gibi çok yüzeyseldi aynı zamanda. İnsanın Tanrı'ya isyan etme anları olur bazen anlıyorum, sanki o da seni terk etmiş gibi hissettiren anları vurgulamış ama abartılmış sanki... Rahatsız olduğum bana hiç uymayan kısımları çok fazlaydı. Şiir temalı kitapların yazarın gerçek kişiliğini yansıttığını düşünüyorum hep o yüzden bir bağ kuramadığım için kendilerini bir daha okumam sanırım. Bir böyle bir öyleydi dörtlükler. Uymuyor ve çelişkide bırakınca zevk de alamadım bu mısralardan maalesef. Hayattır, aşktır, dünyadır ve duygusal bir çok konu varken neden şarap sevginizi ve Tanrıy'la kavganızı bu kadar okudum asla anlayamayacağım.